Kreativna adaptacija edukativnih prostora za inovativna okruženja umjerena na studente (CREST)
Erasmus+ Projekt, 09/2020 – 09/2022
KA203 – Strateška partnerstva za visoko obrazovanje
U partnerstvu s:
- University of Ljubljana (SLOVENIA);
- MB Homo Eminens – XWHY Agency of Understanding, Vilnius (LITHUANIA);
- Union of the Baltic Cities, Gdansk (POLAND);
- Vytautas Magnus University, Kaunas (LITHUANIA);
- Out of the Box International, Brussels (BELGIUM).
Učenje usmjereno na studente i ergonomija učenja postaju važni aspekti svih vrsta obrazovnih institucija. Priznavanjem središnjeg pedagoškog i didaktičkog položaja obrazovnih institucija u nekoliko europskih zemalja, projektni partneri imaju namjeru preuzeti ulogu u 'stvaranju' građana kroz visoko obrazovanje i podizanju kulturne svijesti. Proces stvaranja diplomiranih studenata i građana eksperimentalni je kontinuum, koji omogućava sveučilištima da omoguće uvjete za suradnju, kao i da obavljaju ulogu čuvara kulture na način da pridonesu očuvanju i revitalizaciji kulturnog nasljeđa određene zajednice, ali i davanjem smjernica. Važno je istaknuti da visokoškolske ustanove trebaju imati za cilj surađivati s lokalnim i regionalnim stručnjacima u području pedagogije, urbane metodologije i kulture općenito.
Iako je učenje usredotočeno na studente donekle teško definirati u smislu metodologije i eksplicitnog sadržaja koji treba uključiti, ključ je u prilagodbi raznovrsnijoj studentskoj populaciji i promjeni potreba u smislu načina na koji se obrazovanje prenosi. Da bi se udovoljilo tim ambicijama, potrebno je preispitivanje tradicionalne pedagogije, didaktike i učenja, uključujući načine kako i gdje se odvijaju procesi učenja i poučavanja.
Sveučilišta uključena u ovaj projekt kao partnerske organizacije, pripremit će pilotske prenamjene obrazovnih zgrada i prostora kako bi započela razvoj i kasnije ga distribuirala u šira sveučilišna okruženja. Uz to, oni će također biti domaćini višednevnih seminara za potencijalne multiplikatore rezultata projekta. Treninzi će imati za cilj prezentirati razvijeni modela za prenamjenu obrazovnih zgrada i prostora te istražiti načine kako primijeniti / koristiti taj model na njihovim fakultetima.
Intelektualni rezultati:
-
Mapiranje postojećih participativnih praksi i modela prenamjene obrazovnih zgrada i prostora (IO1)
-
Model za prenamjenu obrazovnih zgrada i prostora (IO2)
-
Priručnik za primjenu modela za prenamjenu obrazovnih zgrada i prostora (IO3)
-
Preporuke za oblikovanje politika (IO4)