Periferna mreža
2018 – 2020
Uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske: program neformalnog obrazovanja i osposobljavanja
U partnerstvu s:
- Udruga za kulturu “Beat” (koordinator)
- Osnovna škola Ante Starčević, Dicmo
- Osnovna škola Dugopolje
- Škola likovnih umjetnosti Split
- Umjetnička akademija Sveučilišta u Splitu
- Glazbeno društvo P. I . Čajkovski, Dugopolje
Projekt je namijenjen poticanju i razvoju kreativnosti među djecom i mladima koji žive na periferiji Splita čime su manje izloženi utjecaju kulturnih institucija. Cilj je omogućiti polaznicima, putem izvan-institucionalnih obrazovnih programa, razvoj kreativnosti i socijalnih vještina i aktivno sudjelovanje u kulturnom životu. Projekt promovira integraciju i socijalizaciju djece i mladih različitih godišta te različitih psihofizičkih i socijalnih karakteristika.
Nizom likovnih i glazbenih radionica, edukativnim predavanjima, izložbama, koncertima i okupljanjima, te u suradnji s 4 partnera i 5 institucija, ovaj projekt će doprinijeti poboljšanju kvalitete života te socijalnoj inkluziji djece i mladih.
U sklopu projekta, Culture Hub Croatia će doprinijeti sa sljedećim aktivnostima:
-
likovne radionice za djecu
-
izložbe i okupljanja: participativna organizacija i priprema komunikacijskih materijala
-
radionice i edukacijska predavanja za srednjoškolce uključujući uvod u kulturno upravljanje i kulturne politike
Dugoročni cilj ovih radionica je poticanje učenika na razmišljanje o njihovoj ulozi u oblikovanju kulturnog života grada, poticanje kritičkog razmišljanja i kreativnosti, stvaranje i izražavanje svog vlastitog mišljenja; razmišljanje o vlastitoj profesiji i mogućnostima budućeg rada kroz promišljanje o vlastitoj ulozi u društvu. Korištenjem participativne metode te radom u grupama s otvorenom raspravom i slobodnom razmjenom ideja, učenici u neformalnom okruženju imaju priliku stvarati i razmišljati izvan okvira čime stječu tzv. "soft skills" te vještine vodstva i timskog rada.
U svim aktivnostima koristimo inovativan, participativan pristup i metodologiju uključujući tehnike i učenja temeljene na projektima koji razvijaju kreativnost, kritičko razmišljanje i izražavanje kod djece i mladih.